Nazorg

Een reanimatie kan veel indruk maken. Het is een handeling op de grens tussen leven en dood. Alle cursisten van de stichting reanimatieonderwijs.nl hebben recht op een nazorg gesprek na een reanimatie. Goed opgeleide professionals kunnen door middel van de reconstructie van de gebeurtenissen met u, in het nazorggesprek, de reanimatie nabespreken.

Het nazorgteam bestaat uit goed getrainde professionals in gesprekstechnieken en hebben zelf uitgebreide ervaring met reanimaties.

De stichting realiseert zich als geen ander hoe belangrijk een nazorggesprek kan zijn na een heftige gebeurtenis. Wanneer u denkt hiervoor in aanmerking te komen schroom dan niet om te bellen 06-12 99 67 02

Wanneer uw gesprek minder dringend is stuurt u een e-mail naar nazorg@stichtingreanimatieonderwijs.nl U kunt hier al uw overige vragen stellen. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

omhoog
Shop is in view mode
Bekijk de volledige versie van de site