Welkom

Welkom op de website van de Stichting Reanimatieonderwijs.nl

Het kan iedereen zomaar overkomen in zijn omgeving. Een acute hartstilstand. Wetenschappelijk onderzoek toont aan dat wij in Nederland een redelijke kans van overleven hebben wanneer we snel ingrijpen door middel van het opstarten van een reanimatie in combinatie met een AED.

Professionals uit de acute hulpverlening, met ruime reanimatie ervaring, hebben hun krachten gebundeld in de Stichting Reanimatieonderwijs.nl. Zoals de naam al aangeeft verzorgen wij reanimatie onderwijs aan particulieren en bedrijven. Op een attractieve manier worden er reanimatie cursussen gegeven volgens geldende richtlijnen van de Nederlandse Reanimatie Raad bij u in de regio. Uitgebreid oefenen met gebruik van de AED (Automatische Externe Defibrillator) is onderdeel van de cursus.

Ook is deze reanimatiecursus uitermate geschikt voor teambuilding binnen uw bedrijf. Zelfs de huiskamer kan het decor zijn van deze inspirerende cursus.

De Zorgverzekeraars vergoeden de kosten van de cursus wanneer u aanvullend verzekerd bent. Kijk hiervoor uw verzekeringspolis na (preventiecursussen).

Wacht niet met het volgen van een cursus tot het te laat is. Een afwachtende houding kan meer psychische schade opleveren dan actief deelnemen een mensenleven te redden.

Voor vragen of nadere informatie:

info@stichtingreanimatieonderwijs.nl

omhoog
Shop is in view mode
Bekijk de volledige versie van de site